Следвай
1253
Грешка на Клатенбърг едва не доведе до гол за Португалия
1 024
11.07.2016
Съдията Марк Клатенбърг бе на път да предреши изхода от финала на Европейското първенство между Португалия и Франция в 107-та минута, когато не прецени правилно една ситуация.
Клатенбърг маркира нарушение за игра с ръка на Лоран Кошчелни, но в действителност топката срещна ръката на Едер.
Рикардо Куарешма след това отправи удар от фаул, а топката срещна напречната греда.
Клатенбърг маркира нарушение за игра с ръка на Лоран Кошчелни, но в действителност топката срещна ръката на Едер.
Рикардо Куарешма след това отправи удар от фаул, а топката срещна напречната греда.
Виж повече
Виж по-малко