Доста повърхностно обяснение на интерфейса. Ако всички са запознати с англ. език нямаше да имаме нужда от този урок.В Българският език си имаме думички за всички "термини" който използва автора на това видео. Според мен идеята на уроците е да се обясни всяко нещо какво прави и за какво се използва, а не да ни пълни главата с "едитинг" "вю порт" "муув тула" "обжектс" .ЛОШО изпълнение на урок. Бих предложил на автора да погледа професионално направини уроци и тогава д
gta ne struva kopra6 v neia krde6 koli i prebiva6 hora a i ia ti napri igra da vidim ot koe vreme 6te e moje bi grafikata 6te e po lo6a dori i ot na gta san andreas aaaa
Фреймрейтът е напълно в състояние да съсипе изживяването в една игра. Ако той е нисък, ние не можем да говорим за никакъв ритъм - играта ще бъде unresponsive (съжаляваме за английския термин, но няма точен еквивалент на български). Това е идеята зад думите ни. В никакъв случай не казваме, че трябва да се водим по фреймрейта. На всичкото отгоре, изключително малко хора биха различили кадри в секунда над 60, така че няма и смисъл :)
Не съм съгласен, че ритъма на играта трябва да е свързан с фреймрейта. Такъв дизайн има много слабости въпреки, че се прави по-лесно. За предпочитане е да се използва самостоятелен "сърдечен ритъм", особено ако играта е мрежова.
ще ми е интересно и аз да се включа във вашият екип ;) пишете лично, разбирам от компютри ;) 19 г съм.Първата ви игра ми напомня на quake ;). Използвайте engin-a на crysis crytek
Unity e безплатна, но има и платена версия. Има много уроци из тубата как се правят 2Д и 3Д игри с Unity. Може да я изтеглиш от сайта им Unity3d (Точка) com Ако някъде видиш Game maker, не се лъжи, това е загуба на време!
Ако знаеше нещо повече, теб щяхме да гледаме по семинари. В крайна сметка ние правим игри и се издържаме от това, а това, че ти си си изпльокал неподготвения коментар, на нас не ни пречи по никакхъв начин :) Съжаляваме, че те нападаме, но какво очакваш от подобно изказване ?